Publicerad: 2023-11-14

Senast uppdaterad: 2024-05-15

Försäljning & klubbshop

Att vi på ridklubben tillsammans hjälps åt att sälja olika produkter är en viktig extra inkomstkälla för föreningen. Pengarna vi tjänar på försäljningen bidrar till att vi t.ex. kan köpa in ny utrustning vi annars kanske inte har råd med. Tillsammans gör vi skillnad!
Under Försäljning hittar du länkar till t.ex. köp av digitala Bingolotter och Sponsorhuset där vi kan stötta klubben året runt.

Aktuell försäljning

Just nu säljer vi Newbodys populära produkter!

Var med och bidra till försäljningen genom att själv bli säljare och få chansen att vinna en privatlektion!

Om du ska sälja till vänner och bekanta kan det vara bra att kunna visa produkterna i katalogen. Kataloger till säljare finns att hämta på kontoret.

Försäljningsperioden pågår fram till 7 juni med beräknad leverans veckan efter.

Ladda ner informationsbladet om försäljningen här Pdf, 165.2 kB, öppnas i nytt fönster. eller läs på anslagstavlan i stallet.

För frågor om försäljningen, kontakta Louise Levin på louise.levin12@gmail.com.